<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
Novosti !
utorak, 25.08.2009.

Nove novosti upravo dolaze na ovom blogu:
Dok sam igrala Sims 3 otkrila sam Maxisove likove..
Oni vam se nalaze u lijevom donjem uglu. Kao ljudi s kikicama izgledaju, bez kose itd. Tu sam bila kliknula i nasla sam likove koji su stvarno Extra. Uzmete si lika i onda ga nasminkate po svome izboru, obucete, stavite mu svjetliju ili tamniju boju koze i kose. Vas ce Sim izgledati kao pravo ljudsko bice. Da bi ste otkrili tajnu odjecu Maxisa, mozda sam to pisala u nekim postovima ali ponovicu vam. Udjite u Create a Sim (To je u Simsu 3), Create a family (To je u Simsu 2) ukucajte mnogima poznatu sifru boolProp testingCheatsEnabled true (morate je tacno ovako napisati) i poslije toga pritisnite u isto vrijeme Shift+N..morate upaliti Caps Lock jer N slovo mora biti veliko, mozda cak i ne mora ali Vi za svaki slucaj pritisnite tu tipku, i to je to.. Tu ce vam biti nove frizure, sminka, odjeca itd.. Ako zelite to da iskljucite opet ukucajte boolProp testingCheatsEnabled true i pritisnite u isto vrijeme Shift+M sada je M slovo a ne N. I to je to... To je najlaksi nacin a ima ih jos dosta... u slijedecem postu objavljujem sifre za Sims 3. Do sljedeceg puta bay, bay !!! Nadam se da sam pomogla!!!

Objavila: Simserka 25.08.2009 u 18:48

| 18:35 | Komentari (0) | On/Off | Print | # |



<< Arhiva >>